Follow & Like

follow me on pinterest find us on facebook follow us on instagram follow me on twitter follow me on youtube

Saturday, 23 June 2018

Gaya Raya Bersama Hijabista.hub

Salam buat pembaca. Del nak tanya, pernah tak alami situasi bila raya nak dekat baru nak cari baju raya?. Kalau pernah, situasi anda sama macam Del. Memang tiap-tiap tahun macam tu. Bila nak cari baju raya mesti 'last minute'. Tapi tak mengapa, kali ni Del dapat bergaya raya dengan Hijabista.hub .

Hijabista.hub ni merupakan salah satu jenama beli belah dalam talian (online). Dalam laman sesawang tu, anda semua boleh melihat berbagai koleksi raya, mahupun koleksi untuk dipakai harian. Kebanyakkan nya baju-baju kaum Hawa lah. Tapi, bagi kaum Adam pula jangan la berkecil hati, kerana di hijabista.hub juga mereka mengeluarkan koleksi baju Melayu untuk lelaki.

Anda semua boleh melihat koleksi yang cantik-cantik ni semua dekat laman sesawang www.hijabistahub.com atau laman media sosial instagram @hijabista.hub . Dekat setengah juta follower mereka.

hijabista.hub


Macam yang Del gaya kan pada pagi raya ni, koleksi Baju Melayu Luth. Cantik tak?! Ada 8 pilihan warna yang berlainan. Harga sepasang dalam RM 169 tetapi, semasa Del beli pihak hijabista.hub bagi diskaun dengan menurun harga menjadi RM 129 untuk sepasang percuma dengan butang baju. Murah dan berbaloi bukan.

Koleksi Luth Baju Melayu dari hijabista.hub ni menampil kan gaya baju melayu 'Slim fit' mengikut saiz yang ada (saiz S-XL). Ikut trend sekarang punya baju Melayu la. Tapi masih lagi mengekalkan kemelayuan. Bagi Del, koleksi baju Melayu dari Hijabista.hub ni sangat sesuai untuk Del dan selesa bila dipakai. Maklumlah, Del ni jarang menggayakan baju melayu yang dibeli secara 'online'. Bukan apa, takut jer tak selesa dan tak sesuai bila dipakai. Alhamdulillah elok baju melayu koleksi dari Hijabista.hub ni.

Layanan yang diberikan oleh perkerja mereka pun bagus dan memuaskan semasa proses pembelian. Untuk itu, di bawah ni Del belanja #ootd baju melayu Del dari Hijabista.hub koleksi baju melayu Luth.




Diharap agar perkongsian ini dapat membantu anda untuk membeli baju raya ataupun nak cuci-cuci mata. Selamat Hari Raya 2018

2 comments:

  1. cantik-cantik baju kat hijabista tu...boleh la nanti nk usha lagi

    ReplyDelete
  2. Cantik2 baju hijabista.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Babab.net

Terbaru ! dari cakapsinilah.com

OST Filem: AQUAMAN

OST Filem: AQUAMAN          l        Hai semua, semalam Del da tengok wayang cerita Superhero terbaru iaitu Aquaman. Pendapat Del, ce...