Follow & Like

follow me on pinterest find us on facebook follow us on instagram follow me on twitter follow me on youtube

Monday, 2 July 2018

Senarai (OST) Drama: Jangan Benci Cintaku

Senarai OST Drama Jangan Benci Cintaku

Senarai (OST) Drama: Jangan Benci Cintaku   l   Tiap kali drama baru, mesti ada lagu tema sendiri. Sambil tonton drama mesti ada lagu yang mengiringi emosi penonton. Untuk kali ini, Del nak berkongsi lagu tema atau OST untuk drama yang tengah dipertontonkan di TV3 iaitu drama JANGAN BENCI CINTAKU. Tipu la, kalau setiap kali lagu dimainkan dalam drama korang tak nyanyi sekali. Mula-mula tak tahu la lirik dia, lama-lama mulut tu tak berhenti terkumat-kamit nyanyi lagu OST. Di bawah ini, Del ada sediakan senarai lagu yang dikeluarkan dalam drama slot Akasia TV3 ni. Harap dapat membantu anda semua.

Jangan lupa komen di bawah sekiranya ada pendapat baru atau sebagainya. Terima kasih mengunjungi blog Cakapsinilah.com

(OST) Jangan Benci Cintaku
Lagu Tema: Sampai Bila
Penyanyi: Misha Omar
Lagu/Lirik: Fedtri Yahya & Shah Shamshiri
Komposer: Sharon Poul
Terbitan: NOVA Music Publishing Sdn. Bhd.



Lagu-lagu Sampingan
Tajuk Lagu: Sampai Ke Hari Tua
Penyanyi: Aizat Amdan
Terbitan: WMG (WM Malaysia) & Music Right Societies





Tajuk Lagu: Meskipun Kau Tahu
Lagu/Lirik: Razif
Publishing: Media Asia Production Sdn Bhd



Tajuk Lagu: Bayangan Mu
Lagu/Lirik: Lan Todak
Komposer: Velvet Lawrence Aduk & Richaell
Terbitan: Warner Chapell Music Sdn. Bhd.


*Jika ada tambahan lagu, Del akan update secepat mungkin...tq

2 comments:

  1. ala,..tuari tengok kejap je cerita ni..macam nak layan balik la cerita ni

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Babab.net

Terbaru ! dari cakapsinilah.com

Lirik Lagu: Halimunan - Masya Masyitah

Title : Halimunan Artist : Masya Masyitah Composer: Omar K , Blaine Bakri , John Jeevasingham Lyricist: Omar K, Blaine Bakri ...