Follow & Like

follow me on pinterest find us on facebook follow us on instagram follow me on twitter follow me on youtube

Wednesday, 8 August 2018

Senarai (OST) Drama: Cinta Bukan Kristal

Senarai (OST) Drama: Cinta Bukan Kristal

Senarai (OST) Drama: Cinta Bukan Kristal                       l                            Hai semua, macam mana dengan drama terbaru ni, drama Cinta Bukan Kristal. Del yakin drama terbaru ini pun bakal membuatkan anda semua naik angin juga kot macam drama-drama sebelum ni.

Untuk senarai OST Drama rantaian terbaru ini, Del akan kongsikan kepada anda semua. Nak tahu apa senarai lagu yang menjadi OST untuk drama Cinta Bukan Kristal ini? Anda semua boleh lihat di bawah. 

OST Drama Cinta Bukan Kristal
Di matamu - Sufian Suhaimi
Lagu & Lirik: Sirkhan & Rinkarnaen
Aries Music Production




Lagu-lagu Sampingan
Siti Nordiana - Hatiku Milik Mu
Ciptaan: Siti Nordiana
Penulis: Shana
Seventeen Eleven Music




Naim Daniel - Sekali Lagi
Lyrics: Naim Daniel Composer: Naim Daniel, Omar K, Ikhwan Fatanna
World Peace Entertainment Sdn. Bhd.



Zarif Kamil - Khalisya
Indigital Sdn. Bhd.


Elizad Sharifuddin - Haiyaya
Melody & Lyrics : Faizul Sany, Omar K & Ezra Kong
Music Produced & Distributed by Paranormal Records



Daiyan Trisha - Kita Manusia
Lagu : Omar K & Daiyan Trisha Lirik : Daiyan Trisha
Music Produced & Distributed by Paranormal Records



*Sekiranya ada tambahan lagu Del akan update secepat mungkin*         

9 comments:

  1. cerita ambil suami org lagi.. ermm.. hehe

    ReplyDelete
  2. Ade satu lagu ni, "yang tak akan pernah mendustakan" lebih kurang cmtu la lirik dia. Admin tahu tak ? Sbb kat youtube tak banyak lagu ost dia tunjuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. I pun cari lagu yg sama babe. Smpai skrg xjumpa2. Yg cik norhayati reply tu, dh dgr dh lagu dia.. tp bukan yg tu..huhuuu

      Delete
  3. kita pun dah berapa hari cari lagu yang sama...ok dah tahu...irfan haris -hilang..btul ke? hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puas saya cari lagu ni . Tq . Betul la lagu irfan haris - hilang

      Delete
    2. Thx babe..yeayy betul la tu.. hihii

      Delete
  4. Lagi satu lagu yg ketuhanan sikit.

    Tuhan jaga dia untukku-fiena

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Babab.net

Terbaru ! dari cakapsinilah.com

Lirik Lagu: Halimunan - Masya Masyitah

Title : Halimunan Artist : Masya Masyitah Composer: Omar K , Blaine Bakri , John Jeevasingham Lyricist: Omar K, Blaine Bakri ...