Ciri-Ciri Orang Yang Memiliki 'Bantal Busuk'


Entri kali ini, mungkin membuatkan anda rasa sedikit 'GELI' ataupun 'KETAWA'. Ketawa tu dari segi tak tahan tentang kebenaran seseorang yang memiliki bantal kesayangan. Tetapi, nak tak nak mesti ada di antara anda semua yang tidak dapat lari dari situasi ni kan?. Seseorang yang memiliki bantal busuk ni bukan lah tidak boleh menerima bantal lain untuk tidur. Tetapi, mereka lebih gemarkan bantal kesayangan mereka supaya senang untuk dibuai mimpi.

Entri kali ini, lebih menceritakan tentang gaya hidup (Lifestyle) seseorang. Harap anda semua dapat menerimanya dengan baik dan tidak memandang serius. Hanya sekadar dijadikan bahan gurauan untuk anda semua untuk menceriakan hari-hari anda.

Del nak tanya, mesti ada di antara anda semua yang mempunyai 'Bantal Busuk' kan ataupun bahasa yang baik sikit ialah 'Bantal Kesayangan'. Ada yang memilikinya dari zaman kecil, ada juga yang baru nak proses jadi bantal busuk baru atau ada yang dah keluar 'Cendawan' hahaha. Tapi adakah anda semua nak tahu tentang ciri-ciri yang ada pada setiap orang yang memiliki bantal peluk kesayangan ni. Nak tahu anda semua boleh baca di bawah ni.

  1.  Seorang Yang Setia
  2.  Penyayang
  3.  Sukakan Seni
  4.  Jarang Bergaul dengan Orang Ramai
  5.  Ada Sifat Percaya Diri
  6.  Seorang yang Pendiam
  7.  Pelawak 
  8.  Suka Buat hal Sendiri
  9.  Ada Matlamat Hidup
  10.  Romantik
  11.  Prihatin Terhadap Kesulitan
  12.  Berani Hadapi Cabaran
  13.  Kadang-kadang Ego juga
  14.  Suka Ketawa

P/s: Hanyalah sebagai hiburan dan kajian semata-mata.. kalau betul itu mungkin kebetulan :)

6 Comments

  1. Hahaha teringat dekat Adik no 3.
    Ciri-ciri kat atas yang ada pada dia 2, 4, 6, 8,11,12,13 &14

    One more , kaki Dota urghh

    ReplyDelete
  2. selalu nampak org bw bantal busuk bila travel

    ReplyDelete
  3. Mek tkde bntal busuk hihi. Ank mek ad. Tp bear.

    ReplyDelete
  4. Bantal busuk bagi kamek adalah bantal yang bila nk tdo mmg kmk perlukannya.. Walau ke cney pergi pun bantalxya tetap akan ikut sekali­čśů

    ReplyDelete