Follow & Like

follow me on pinterest find us on facebook follow us on instagram follow me on twitter follow me on youtube

Sunday, 30 December 2018

Friday, 28 December 2018

Nak Ke mana Kalau Ke JB!



Nak Ke mana Kalau Ke JB!

Nak Ke mana Kalau Ke JB!                              l                           Pening fikir mana nak pergi berjalan? Nak pusing KL, bosan da. Nak naik flight pun jauh. Kereta baru servis, ingat nak guna kereta, tapi...tak tau jalan ke mana.

Thursday, 20 December 2018

OST Drama: Pujaan Hati Kanda

OST Drama: Pujaan Hati Kanda


OST Drama: Pujaan Hati Kanda           l             Hai semua, drama lama dah habis, ganti pula dengan drama baru iaitu Pujaan Hati Kanda. Pastinya anda semua nak tahu lagu apa yang menjadi OST untuk drama TV3 kali ni kan. Jadi, di bawah ni, Del ada sediakan lagu OST dan lagu sampingan untuk drama kali ni. 

Sinopsis Drama: Pujaan Hati Kanda





Sinopsis Drama: Pujaan Hati Kanda               l                Danny (Remy Ishak), seorang playboy yang sudah insaf dan mahu membina kehidupan baru. Namun ketika hari pernikahannya, dia menerima satu hadiah iaitu bayi yang diletakkan di ruang legar masjid bersama kad ucapan dan sijil kelahiran. Calon isterinya, Nadine (Sarah Hildebrand) enggan meneruskan pernikahan mereka selagi misteri kehadiran bayi itu tidak terungkai. Majlis pernikahan dibatalkan dan Danny perlu bertanggungjawab ke atas bayi itu.
  

Friday, 14 December 2018

OST Filem: AQUAMAN



OST Filem: AQUAMAN         l        Hai semua, semalam Del da tengok wayang cerita Superhero terbaru iaitu Aquaman. Pendapat Del, cerita ni memang kena dengan jiwa Del. Best betul tengok dengan grafik dia yang cantik tu. Kalau korang belum tengok, boleh la ke panggung terdekat untuk menonton filem ni. 

Wednesday, 12 December 2018

LIRIK LAGU: KU BERSUARA - ERNI ZAKRI

LIRIK LAGU: KU BERSUARA - ERNI ZAKRI


Title : Ku Bersuara Artis : Ernie Zakri Komposer: Syamel, Omar K, Blaine Bakri, John Jeevasingham Lirik: Syamel, Omar K, Blaine Bakri, John Jeevasingham

Friday, 7 December 2018

Food Review: Nasi Mc.D


Hai buat semua pembaca blog Del cakapsinilah.com. Harap anda semua dalam keadaan sihat sejahtera je. Untuk entri kali ini, Del nak buat sedikit review makanan. Nama makanan ni ni Nasi Mc.D . Nak dapat di mana makanan ni? Semestinya di resotaran Mc. Donalds berdekatan anda. Mungkin ada antara anda yang dah pernah makan jadi mereka semua dah tahu bagaimana rasa menu tersebut. Tetapi bagi yang belum pernah mencuba menu ni, di sini Del sendiri akan kongsikan kepada anda semua.

MELETOP Steamboat & Grill

MELETOP Steamboat & Grill

Hai semua pembaca blog Del. lama Juga tak menulis tentang gaya hidup Del. Tapi kali ini, Del sudah pun sediakan entri yang agak menarik perhatian anda semua. Untuk entri kali ini, Del akan kongsikan tempat makan yang mungkin ada antara anda yang telah mencuba dan mungkin juga ada yang masih belum mencubanya.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Babab.net

Terbaru ! dari cakapsinilah.com

Salam Ramadhan, Sesungguhnya2019

Salam Ramadhan, Sesungguhnya2019                 l               Hai and Assalamualaikum semua. Apa khabar buat semua pembaca blog Del. Dah ...